Ερευνητές από ένα πανεπιστήμιο στη Γερμανία έχουν σχεδιάσει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτοκίνητο,το οποιο χαιρετίστηκε ως το μέλλον της οδήγησης.
Δουλέυοντας απο το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου,κάνουν ελέγχους σε μια τροποποιημένη Volkeswagen Passat αξίας € 400.000 (£ 349.000) γύρω από τη γερμανική πρωτεύουσα.
Το αυτοκίνητο κινείται μέσα στη κίνηση με τη χρήση υπολογιστών, ηλεκτρονικών ειδών, ένα δορυφορικό σύστημα πλοήγησης στο χώρο αποσκευών, μια φωτογραφική μηχανή στο μπροστινό μέρος, και σαρωτές λέιζερ στην οροφή και γύρω από το εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Raul Rojas, ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας του πανεπιστημίου για την τεχνητή νοημοσύνη, δήλωσε: «Το όχημα μπορεί να αναγνωρίσει τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο,τους πεζούς, τα κτίρια και δέντρα μέχρι και 70 μέτρα γύρω από αυτό και μπορεί ακόμα να δεί τα φανάρια μπροστά αν είναι κόκκινα ή πράσινα και να αντιδράσει αναλόγα.
"Στην πραγματικότητα, η αναγνώριση του αυτοκινήτου και η αντίδραση του στο περιβάλλον του είναι πολύ πιο γρήγορη από ό, τι την αντίδραση ενός ανθρώπινου όντος."
Οι επιστήμονες έχουν εργαστεί στο ερευνητικό τους αυτοκίνητό για τέσσερα χρόνια, ενώ η Google ελέγχει ενα ρομποτικό Toyota Prius στη Νεβάδα.
Ο καθηγητής Rojas εκτιμά ότι όταν η τεχνολογία - ειδικότερα οι αισθητήρες -γίνει λιγότερο ακριβή, αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά σε 30 με 40 χρόνια.
«Αυτού του είδους η τεχνολογία είναι το μέλλον της κινητικότητας», είπε.
Ferdinand Dudenhoeffer, ένας καθηγητής για την οικονομικά της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Πανεπιστήμιο του Duisburg-Essen, πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να είναι στην αγορά μέσα σε δέκα χρόνια.
Είπε: «Υπάρχει μια μεγάλη τάση για εντελώς ελεγχόμενα αυτοκίνητα μέσω υπολογιστή- πολλές επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα σε διάφορες χώρες εργάζονται σε αυτό και είναι δύσκολο να πω, ποιος έχει το πιο ανεπτυγμένο όχημα αυτή τη στιγμή."
Δουλέυοντας απο το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου,κάνουν ελέγχους σε μια τροποποιημένη Volkeswagen Passat αξίας € 400.000 (£ 349.000) γύρω από τη γερμανική πρωτεύουσα.
Το αυτοκίνητο κινείται μέσα στη κίνηση με τη χρήση υπολογιστών, ηλεκτρονικών ειδών, ένα δορυφορικό σύστημα πλοήγησης στο χώρο αποσκευών, μια φωτογραφική μηχανή στο μπροστινό μέρος, και σαρωτές λέιζερ στην οροφή και γύρω από το εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Raul Rojas, ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας του πανεπιστημίου για την τεχνητή νοημοσύνη, δήλωσε: «Το όχημα μπορεί να αναγνωρίσει τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο,τους πεζούς, τα κτίρια και δέντρα μέχρι και 70 μέτρα γύρω από αυτό και μπορεί ακόμα να δεί τα φανάρια μπροστά αν είναι κόκκινα ή πράσινα και να αντιδράσει αναλόγα.
"Στην πραγματικότητα, η αναγνώριση του αυτοκινήτου και η αντίδραση του στο περιβάλλον του είναι πολύ πιο γρήγορη από ό, τι την αντίδραση ενός ανθρώπινου όντος."
Οι επιστήμονες έχουν εργαστεί στο ερευνητικό τους αυτοκίνητό για τέσσερα χρόνια, ενώ η Google ελέγχει ενα ρομποτικό Toyota Prius στη Νεβάδα.
Ο καθηγητής Rojas εκτιμά ότι όταν η τεχνολογία - ειδικότερα οι αισθητήρες -γίνει λιγότερο ακριβή, αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά σε 30 με 40 χρόνια.
«Αυτού του είδους η τεχνολογία είναι το μέλλον της κινητικότητας», είπε.
Ferdinand Dudenhoeffer, ένας καθηγητής για την οικονομικά της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Πανεπιστήμιο του Duisburg-Essen, πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να είναι στην αγορά μέσα σε δέκα χρόνια.
Είπε: «Υπάρχει μια μεγάλη τάση για εντελώς ελεγχόμενα αυτοκίνητα μέσω υπολογιστή- πολλές επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα σε διάφορες χώρες εργάζονται σε αυτό και είναι δύσκολο να πω, ποιος έχει το πιο ανεπτυγμένο όχημα αυτή τη στιγμή."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου