Αυτό τουλάχιστον δρομολογεί το Υπουργείο Υποδομών, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που έχει υπογράψει ο Υπουργός Γιάννης Ραγκούσης ενώ εκκρεμεί η υπογραφή του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε
στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, με τη λειτουργία των
διοδίων θα συντηρηθεί η Εγνατία Οδός, η οποία κοστίζει κάθε χρόνο 70
εκατ. ευρώ
Παράλληλα θα αποπληρωθεί το δάνειο
ύψους 1 διδ. ευρώ που είχε πάρει η ΝΔ από ιδιωτικές τράπεζες (Πειραιώς,
Αγροτική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο) με υποθήκη τα διόδια.
Μέχρι σήμερα ΙΧ και μεγάλα φορτηγά περνούσαν χωρίς να πληρώνουν αν και προβλεπόταν η δημιουργία 13 σταθμών διοδίων στην Εγνατία.
Αποτέλεσμα; Ήδη υπάρχουν φθορές στο δρόμο, οι οποίες δε μπορούν να επιδιορθωθούν γιατί δεν υπάρχουν χρήματα...
Τα προσωρινά διόδια αναμένεται να μπουν σε πέντε σταθμούς: Ιάσμου, Πολυμύλου, Μαλακασίου, Τύριας και Ανάληψης.
Κι αυτό, την ώρα που η Εγνατία έχει μπει στη λίστα των δημόσιων εταιρειών που είναι υπό ιδιωτικοποίηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου